<------Voor ons actuele aanbod klik hier links op de voorraadmodellen.           

<------Please select the current cars in stock via the Vinnumber on the left. 


OK, er passen dus maar 17 van de 20 Figaro's die we in voorraad hebben in onze loods. 

Wie maakt ons los, vorig jaar waren het 37 tevreden kopers! (totaal nu 200+ verkocht in 7 jaar wat ons tot de grootste reseller van Europa maakt!)

O ja, om iedere twijfel bij een toekomstige klant weg te nemen, wij leveren alle Figaro's met 3 maanden garantie en iedere keuring is altijd toegestaan, Wij staan achter ons eindproduct als we het verkopen!

Een Nissan Figaro is een goede, leuke verantwoorde investering waar men jaren plezier van kan hebben.

Helaas kan er natuurlijk in het verkeer altijd wel eens iets gebeuren, het hoeft niet eens uw eigen schuld te zijn. Wij adviseren dan ook altijd om een taxatierapport op te laten stellen met de juiste waarde.

Pas op met schade auto's. Het komt nogal eens voor dat men een schade auto in de UK koopt en die wordt dan, vaak amateuristisch, opgelapt en voor veel geld hier in NL verkocht. 

Echter wij beschikken over een database van ALLE Figaro's en weten of een auto schade heeft gehad of niet. Inde UK wordt nml een schade in categorieën ingedeeld en bijgewerkt in de RDW database. Dan krijgt hij een klassering CAT-C of Cat-D mee en is het een totall-loss auto die in de UK niet meer de weg op mag voor hij opnieuw gekeurd is. Maar, als je zo'n auto exporteert, verdwijnt die status. Zo staat er in het noorden van het land bij een autobedrijf weer een mooi voorbeeld. waarbij de schade slecht hersteld is en de roest er alweer volop doorheen komt.

Diezelfde firma rommelt ook met mijlentellers en bouwjaren want de aangeboden Figaro zou van bouwjaar 1990 zijn, maar toen werden ze nog niet geproduceerd.... Engels kenteken: J256DYR, U bent gewaarschuwd!

Let ook op hoe sommige professionele autobedrijven een Figaro aanbieden....

We hebben van een EX Nissan Dealer uit Nuenen in Brabant weer een schoolvoorbeeld gezien van een opgelapte, totaal verrotte Engelse Figaro. De boel was gemaskeerd met popnagels, purschuim, Duct tape en tectyl. De auto is levensgevaarlijk doorgerot op cruciale plaatsen bij de wielophanging en zal nooit meer de weg op kunnen hierdoor. Deze auto is in September 2015 voor veel geld verkocht aan een niets vermoedende klant die hem (9 maanden later) dus totaal kan afschrijven! We hebben het wrak gekocht voor wat onderdelen maar het is heel triest om te zien hoe sommige auto's verkocht worden. Dit bedrijf heeft nu ook weer een Engels schade exemplaar opgelapt, kenteken H984BUU, pas op.... die heeft inmiddels een NL kenteken en staat te koop bij hen.....

Pas alstublieft op met Engelse Figaro's, van buiten lijkt het allemaal netjes, maar onderhuids zijn ze compleet weggerot door het agressieve strooizout met bindmiddel wat men in Engeland gebruikt, kom langs en we laten U het verschil zien met o.a. bovengenoemde auto.

Ter verduidelijking: ALLE in Nederland aangeboden Figaro's die NU te koop staan bij andere verkopers zijn Figaro's die in Engeland hebben gereden!

Toen wij 7 jaar geleden begonnen met het importeren van de eerste Figaro's haalden wij ze ook uit Engeland. Nu na 7 jaar zien we sommige van die eerste door ons geïmporteerde auto's te koop komen. Destijds hadden we nog niet alle kennis in huis als het gaat om de modificaties en algehele kwaliteit. Inmiddels halen we uitsluitend nog roestvrije exemplaren uit Japan of de UK! 

onder de tectyl is de auto gewoon doorgerot....

TE triest voor woorden, dorpel 'gestut' door een plaat metaal er tegenaan te popnagelen.....    Alles goed afgesmeerd met tectyl zodat niemand het zag.

In Juli kwam een man uit Zwitserland kijken naar een Figaro. Hij had een rondje NL gepland om verschillende auto's bij bedrijven te gaan bekijken. Hij vond bij een autoschade herstelbedrijf een Engels exemplaar aangeboden voor 8950 euro, en al voelend langs de spatbordranden en dorpels ontwaarde hij overal tectyl waarmee ook hier een slechte bodem wordt verdoezeld. De man liet de auto staan en heeft bij ons een vers roestvrij Japans exemplaar gekocht zelfs voor minder geld en reed dezelfde dag ermee terug naar Zwitserland!

Laat je vooral niets wijsmaken door handelaren met praatjes als deze Figaro is compleet gerestaureerd of gereviseerd en nu geheel getectyleerd is, een GOEDE Figaro heeft nml  geen restauratie of revisie nodig! Alleen verrotte exemplaren wil men maar wat graag maskeren met zoveel mogelijk tectyl om de onderhuidse toestand te verbergen! Ook verhalen van een nieuw geplaatste motor bij een specialist zeggen niet veel, vandaag moesten we weer een koppakking set opsturen naar een autobedrijf met een zogeheten nieuwe motor......die nu dus een oververhitte motor heeft gehad, door het eerder plaatsen van een verkeerd type koppakking!  Ook deze auto was niet op voorhand door ons gemodificeerd.  

Het is zo jammer om te zien dat bedrijven denken ons te kunnen imiteren door een Figaro aan te bieden, maar los van het feit dat alleen wij roestvrije exemplaren uit Japan en de UK halen, modificeren we ze ook op alle kwetsbare punten zodat U er jarenlang plezier van zult hebben.

Onderstaande foto is van een Figaro bij een schadeherstelbedrijf die hem alszijnde 'in nieuwstaat' verkoopt, alleen als je goed kijkt zie je in de kofferbak een grote zwarte bitumen mat geplakt die verhuld dat de bodem daar compleet weggeroest is.... Hij staat voor slechts 9450 euro te koop.....!!!

 Bij ons koop je voor minder een roestvrij exemplaar!